עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
זירת המומחים
חוק ומשפט
מידע ומאמרים
מקרקעין
משפחה וגירושין
עבודה
פלילי
קהילה
תאונות דרכים
תעבורה

כמה דברים שחשוב לדעת לגבי מעצר

צוות האתר

השלב  הראשון בהליך  פלילי הוא מעצר חשוד לצורך חקירה. אין ספק שמדובר על מהלך לא נעים, במיוחד עבור אדם שאין לו עבר פלילי וזו הפעם הראשונה שלו בסיטואציה כזאת. החשוב ביותר הוא להתייעץ עם עורך דין פלילי אשר דיני מעצרים הם אחת ההתמחויות שלו כדי שילווה את החשוד וייצג אותו כך שלא יתבצע מעצר מיותר מעבר לנדרש עפ"י חוק. מלבד 24 השעות הראשונות שהמשטרה יכולה לעצור חשוד, היא צריכה לקבל את אישור בית המשפט לכך. מדובר בשלב זה על מעצר ימים שניתן בכל פעם למספר ימים, עד 15 יום ברצף ועד 30 יום בסה"כ. תפקידו של עורך דין המומחה בתחום הוא להציג טיעונים משכנעים מדוע הדבר אינו הכרחי, או לפחות להציע חלופות קלות יותר כמו מעצר בית.

מה נחשב למעשה מגונה

בכל הנוגע לעבירות מין, התייחסות מערכת המשפט והחברה בכלל אליהן היא חמורה מאוד ובצדק. ישנם סוגים שונים של עבירות מין אשר החמורה בהן היא אונס, אך גם עבירות הנחשבות חמורות פחות כמו מעשה מגונה פוגעות משמעותית בקורבן, במיוחד אם מדובר על מעשה מגונה בקטין. מעשים מגונים היום אינם בהכרח פיזיים אלא יכולים להיות גם באמצעות האינטרנט. שליחת תמונות ושיתוף בתמונות בעלות אופי מיני נחשבות בהחלט למעשה מגונה, במיוחד אם מדובר על קטינים. היום הרגישות לנושא גבוהה מאוד כך שגם חיבוק או מגע באופן שאינו מוסכם על האדם האחר נחשבים כבר למעשה מגונה וכמובן יקבלו משקל כבד יותר כשזהו קטין. אם אתם חשודים במעשה מגונה או בעבירת מין בכלל, חשוב לפנות לעורך דין פלילי המומחה בתחום והצליח להגן על חשוד או נאשם גם בעבירות מסוג זה.

בחירה נכונה של עורך דין- צעד ראשון בדרך לסיום העניין

אדם יכול למצוא את עצמו חשוד בעבירה גם אם אין לו קשר לכך או בעקבות טעות שעשה. במיוחד אם אין לכם עבר  פלילי או ניסיון בחקירות משטרה חשוב לא לחכות אלא למצוא מיד עורך דין. אם אתם מאזור השרון, חפשו עורך דין פלילי בכפר סבא והסביבה שנחשב מומחה בפלילים, במיוחד בסוג העבירה המיוחס לכם, ומאחוריו סיפורי הצלחה גם במצבים ומשפטים מורכבים. עורך הדין ילווה אתכם למשך זמן לא קצר עד שהעניין יהיה מאחוריכם לכן הפן האישי חשוב לא פחות  מהפן המקצועי. בחרו עורך דין שאתם סומכים עליו לחלוטין, שניתן לפנות אליו בכל זמן ולקבל מענה.

עו"ד רונן בנדל הוא עו"ד פלילי בעל ניסיון רב אשר לקח חלק במשפטים מתוקשרים ומורכבים מאוד. לקוחותיו מקבלים ליווי וייצוג מקצועיים ביותר ויחס אישי. מוזמנים ליצור קשר.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן