עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
זירת המומחים
חוק ומשפט
מידע ומאמרים
מקרקעין
משפחה וגירושין
עבודה
פלילי
קהילה
תאונות דרכים
תעבורה

נפגעתם בתאונת דרכים? אל תפעלו לבד

צוות האתר

תאונת דרכים היא ללא ספק אירוע לא נעים במקרה המאוד קל עד אירוע טראומטי וקטלני במקרים קשים. במיוחד כשישנן פגיעות בגוף לדבר יש גם השלכות על מצבו הכלכלי של אדם ועל יכולתו להתפרנס. לא תמיד כל הנזקים מתגלים מיד. לרוב ישנם נזקים משניים והוצאות על טיפולים או עזרים שלא היו צפויים מהרגע הראשון. לכן, הגשת תביעה לחברת ביטוח בה יש  לכם בביטוח חובה מומלץ לבצע בעזרת עורך דין תביעות ביטוח עם דגש על מקרי תאונות דרכים. חשוב שיהיו בידכם צילומים של זירת התאונה וכן כל מסמך המעיד על מצבכם הרפואי, הפגיעה, הטיפולים הנדרשים וכל ההוצאות הקשורות לתאונה ולטיפולים בעקבותיה. כך הסיכוי לקבלת מלוא הפיצויים מחברת הביטוח יהיה גבוה יותר.

הגורמים אליהם יש לפנות בעקבות תאונת עבודה

כאשר אדם נפגע בתאונת עבודה, הגורם אליו יש לפנות הוא המוסד לביטוח לאומי. הפיצוי המתקבל קודם כל הוא השכר עבור מקסימום 90 ימי עבודה אך במקרים רבים הדבר אינו מספיק ויש לדרוש יותר, למשל להגיש תביעה לקצבת נכות, זמנית או קבועה, תלוי בפגיעה. מעבר לכך, ישנם גורמים נוספים אליהם ניתן לפנות. אם יש לכם ביטוח אובדן כושר עבודה פרטי, כדאי להגיש גם כאן תביעה בעזרת עורך דין תביעות ביטוח. עורך הדין ינחה אתכם כיצד לפעול ולאילו גורמים לפנות כדי לקבל פיצוי מקסימלי. אם התאונה התרחשה בעקבות רשלנות של מקום העבודה, אפשר לתבוע אותו ע"י הגשת תביעה לחברת הביטוח שלו. אם מדובר על תאונה מחוץ למקום העבודה אך בזמן העבודה, למשל מעידה בהליכה ברחוב בעקבות סדק במדרכה או בור אפשר לתבוע גם את הרשות המקומית על אי טיפול במפגע.

עסקת נדל"ן: עסקה מורכבת שלא מומלץ לבצע לבד

גם אם אתם אנשי עסקים מעולים, מבינים בנדל"ן ובחוקים הקשורים אליו, עסקת נדל"ן היא עניין מורכב מאוד מכל הבחינות, כולל מבחינה משפטית. לכן, חשוב לבצע עסקה כזאת בליווי עורך דין לענייני מקרקעין. הוא יהיה מעורב בכל שלבי העסקה, החל מהשלבים הראשונים כמו בדיקות שונות שיש לבצע: בדיקת נסח טאבו, תשריט המבנה ועוד ועד לסיום. עורך הדין ינסח את חוזה המכר  כך שייצג את האינטרסים של המוכר בצורה הטובה ביותר או לחילופין ידאג שזכויותיו של הקונה לא יפגעו: תלוי בצד אותו הוא מלווה. עורך הדין ינהל מו"מ מול הצד השני עד להגעה לחוזה המקובל על שני הצדדים וכמובן יוודא שהכל מתנהל לפי החוזה ויפעל במצב בו הצד השני מפר את החוזה.

משרד עו"ד קלינגהופר ביטון הוא משרד עורכי דין העוסק במספר תחומים, ביניהם מקרקעין וביטוח. לעורכי הדין במשרד ניסיון רב, כל אחד בתחומו, וליווי הלקוח נעשה באופן מקצועי עד להצלחה מלאה. מוזמנים ליצור קשר.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן