עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
זירת המומחים
חוק ומשפט
מידע ומאמרים
מקרקעין
משפחה וגירושין
עבודה
פלילי
קהילה
תאונות דרכים
תעבורה

מה אתם יודעים את כל מה שמגיע לכם?

צוות האתר

זכויות סוציאליות הן כותרת לזכויות רבות שמגיעות לכל אזרח אבל לא תמיד הוא מודע לקיומן ולהיקפן. מלבד הנושאים המוכרים כאשר אזרח נזקק לעזרה או מגיע לגיל שבו מגיעה לו קצבת הזקנה, הוא אינו נתקל בדרך כלל בכלל ההטבות והזכויות שמקנה לו המוסד לביטוח לאומי. הביטוח הלאומי מלווה אותנו למעשה מלידה ועד מוות וחשוב מאוד לדעת כיצד אפשר להיעזר בו דווקא בימים אלה שבהם אנשים רבים כל כך נקלעו למצבים מסכני חיים והם זקוקים לתמיכה בגלל פציעה, נכות ושכול. מלבד המצבים המוכרים יש עוד זכויות שאפשר לקבל מביטוח לאומי במיוחד אם נקלעתם למצבים כאלה או לתאונת עבודה או תאונת דרכים, והזכויות שלכם מקנות לכם סיוע כשאינכם יכולים לטפל בעצמכם. את הזכויות במלואן תוכלו לממש אם תפנו לעזרת עורך דין לביטוח לאומי, משום שמלבד הטפסים שצריך להגיש הוא גם יודע בדיוק כיצד לעשות זאת כדי שתוכלו לקבל את מלוא התשלומים וההטבות שמגיעות לכם. אריק שלו ושות' עורכי דין מטפל בתחום זה כבר שנים רבות למען לקוחותיו.

פיטורים עושים רק בדרך חוקית אחת

אם לא פוטרתם בדרך הנכונה שאותה מתיר החוק יש לכם זכות לערער על כך ולדרוש שימצו את מלוא ההליכים שמגיעים לכם. לפעמים פיטורים נעשים בדרך כזאת שבגללה לא ברור מה מגיע לכם ולכן גם לא תוכלו למצות את הזכויות שלכם בביטוח לאומי או במקום אחר. טיפול נאות בכך כולל גם תשלום פיצויי פיטורין, אבל גם לקבל מכתב שעוזר לכם להתקבל לעבודה הבאה שלכם. מכתב כזה מסייע לכם גם מבלי שתחששו מכך שפגעו בשמכם הטוב או כדי שתוכלו גם להירשם בלשכת התעסוקה ולקבל דמי אבטלה. אל תוותרו על הזכויות שלכם כאשר ברור שהצדק לצידכם.

אם נפצעתם מגיע לכם פיצוי

על כל פציעה ותאונה אפשר לקבל את הפיצוי המתאים לכם ולפעמים מדובר בכסף רב שנחוץ לכם כדי שתוכלו להחלים בקצב הראוי מבלי לחזור לעבודה מוקדם מדי. התקופה שבה משולמים לכם פיצויים מחושבת לפי חומרת הפציעה או המחלה שלכם ועליכם להתייעץ עם עורך דין תאונות עבודה בנוגע לכך. מלבד פיצויים ותשלומים שמגיעים לכם מחברת הביטוח של מקום העבודה יש לכם גם זכויות לקבלת תשלום מביטוח לאומי. לפעמים הפציעה גורמת נכות בשיעור כלשהו שגם אותו יש להחשיב משום שבדרך כלל מצב כזה מחמיר עם השנים. עליכם לחשוב על התוצאה של פציעה כזאת בשנים שבהן לא תוכלו להתפרנס כראוי ולבקש פיצוי בהתאם. זה מה שעושים למענכם אריק שלו ושות' עורכי דין, שעובדים למען האינטרסים שלכם בכל מקרה.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן