עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
זירת המומחים
חוק ומשפט
מידע ומאמרים
מקרקעין
משפחה וגירושין
עבודה
פלילי
קהילה
תאונות דרכים
תעבורה

כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בקניית דירה יד ראשונה

צוות האתר

במיוחד כשמדובר על דירה חדשה מקבלן, אנשים מפתחים ציפיות לקבל את הדבר המושלם ושהכל יעבור חלק. הדברים אינם בהכרח כך וגם לקניית דירה חדשה יכולים להיות חסרונות. אחת הבעיות המוכרות הן איחור במסירת דירה מקבלן. במיוחד בימים אלה, בהם כוח העבודה בענף הבניה ירד מאוד, פרויקטים מתעכבים. חשוב במסגרת החוזה לקבוע תנאים ודרך התנהלות במקרה של עיכוב הפרויקט כמו פיצוי כספי מתאים. בעיה נוספת שצצה לא מעט היא ליקויי בניה שמתגלים לאחר הבניה, לעיתים כי הקבלנים מעגלים פינות כדי לעמוד בלוח הזמנים. לכן, אם אתם רוכשים דירה מקבלן אל תהיו שאננים ודאגו שילווה אתכם עורך דין המתמחה בתחום.

עומדים לרכוש דירה? פנו לעורך דין כבכר מהשלב הראשון

רכישת דירה היא לא דבר מובן מאליו. עסקת נדל"ן היא מורכבת מכל הבחינות. לכן,  חשוב שאת התהליך ילווה מהרגע הראשון עורך דין לענייני מקרקעין שיש לו ניסיון בליווי קונים בעסקאות אלה. עורך הדין יסייע בכל הבדיקות הקשורות לפן המשפטי אותן חשוב לבצע כמו בדיקת בעלות של הדירה, בדיקה שאין שעבודים, עיקולים או הערות אזהרה וגם שתשריט המבנה בעירייה תואם את מבנה הדירה כך שאין חריגות בניה. כמובן שבנוסף חשוב לבצע בדק בית שיבחן את מצבה של הדירה לעומק מכל ההיבטים. אם מתגלה בעיה כלשהי והחלטתם עדיין לקנות את הדירה זכותכם לדרוש בעזרת עורך הדין שינוי במחיר או בתנאים אחרים בחוזה.

איך לבחור עורך דין בתחום המקרקעין?

כל הקשור לענייני מקרקעין הוא מורכב. בניית בית או שיפוצו היא מורכבת ודורשת מעורבות של בעלי מקצוע רבים. גם מבחינה משפטית יש בנכסים מורכבות רבה יותר כי מדובר על עסקה הכוללת את הנכס עצמו יחד עם הקרקע עליה הוא נמצא ובכך היא שונה מכל עסקה אחרת. לכן, כאשר אתם בוחרים עורך דין שילווה אתכם בעסקה בחרו עורך דין בעל ניסיון רב בתחום המקרקעין. כדי שתוכלו להיעזר בו בכל ההיבטים הקשורים לבית ובכל השלבים כדאי שיתמחה גם בנושאים נוספים במקרקעין ולא רק בליווי העסקה עצמה. כדאי למשל לבחור עורך דין ליקויי בניה מומלץ שיוכל לסייע במקרה בו התגלו ליקויי בניה לאחר שיפוץ או במקרה שזו דירה מקבלן בה התגלו ליקויים. כדאי לקבל המלצות על עורך הדין מאנשים שאתם סומכים על דעתם.

משרד עו"ד אליוב גרין מתמחה בכל הקשור למשפט האזרחי מסחרי עם דגש על מקרקעין: ליווי עסקאות קניה/ מכירה, ליווי פרויקטים של התחדשות עירונית וייצוג הדיירים/ היזם וכן בכל הקשור לליקויי בניה. מוזמנים ליצור קשר.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן