עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
זירת המומחים
חוק ומשפט
מידע ומאמרים
מקרקעין
משפחה וגירושין
עבודה
פלילי
קהילה
תאונות דרכים
תעבורה

העולם העסקי של היום מחייב מקצועיות ותחכום

צוות האתר

עולם העסקים מורכב היום מענפים רבים שבהם נדרשת מומחיות רבה בכל מה שקשור לא רק למשפט אלא גם להבנה של הסביבה הטבעית שלהם, במציאות ימינו. היום אנחנו משתמשים באינטרנט כזירה מרכזית ולכן המקצועיות מחייבת להבנה גדולה של התחום והתמצאות בכל התקדימים המשפטיים שנוגעים לחידושים שונים בו. זה נע מהתמצאות באבטחת מידע בסייבר ועד כל מה שקורה בתחום הפרסומים והפרת זכויות יוצרים וקניין רוחני. עורך דין אינטרנט מיומן ומנוסה יכול להציע לכם את השירותים המשפטיים הנדרשים עם כל הידע הרלוונטי לכך ולייעץ לכם גם בתחום שבו לא ידוע לכם הרבה על המורכבות שלו. זה הבסיס של כל התנהלות משפטית נכונה של חברה שרוצה להיות מעודכנת ולהגן על עצמה מפני סיכונים שונים ולפעול בתחום. עורך דין יונה שוובל מספק לכם את כל הידע שנחוץ לכם ומלווה אתכם משפטית בכל הליך משפטי, חוזי או ליטיגציה בבתי המשפט ומשא ומתן.

רישום סימן מסחרי הוא הבסיס לכל התנהלות עסקית

כדי להגן על המותג שלכם ועל הזכויות שלכם כמי שהקימו חברה שרוצה להרוויח מהמוניטין שלה, רצוי מאוד להתנהל נכון גם משפטית ועסקית. עורך דין סימני מסחר שמטפל ברישום החברה שלכם יבדוק היטב גם מה נחשב לסימן מסחרי שלכם שהוא מזוהה אתכם, וזה כולל שם חברה, במיוחד כאשר הוא ייחודי, יחד עם לוגו וכל סימן גרפי או סאונד או ויז'ואל אחר שמייחד את המותג שלכם. בתקופה שבה קל לשווק ולהפוך ויראליים בפרסום השירותים והמוצרים שלכם, קל מדי גם לחקות אתכם או לנסות לפגוע בכם ובמוניטין שלכם על ידי חיקוי או ניצול לרעה של הסימן המסחרי שלכם. במקרים כאלה אתם זקוקים להגנה של עורך הדין שלכם שמטפל בכל מקרה כזה מידית.

יש לכם חזון? הקימו חברה

כל מי שיש לו חלום וחזון יכול להקים על בסיסם חברה שיכולה להגיע רחוק. בניגוד למה שחושבים סטרט אפ לא חייב להיות רק בהייטק. יש חברות הזנק בכל ענף אבל חשוב לעשות זאת נכון. חשוב לקבל את הייעוץ המשפטי של עורך דין סטארט אפ שמסביר לכם במה כרוכה הקמת חברה, איך להגן על הסימן המסחרי שלכם, מה חשוב במציאת שותפים נכונים ואיך לערוך הסכם שותפים שיכול לעזור לכם לקדם את החברה ולהרוויח ממנה. את הליווי המשפטי ושירותי הליטיגציה ועריכת הסכמים תוכלו לקבל לאורך כל הדרך ממשרד עורך דין יונה שוובל, שמלווה לקוחות רבים בתחום זה כבר שנים רבות.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן