עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
זירת המומחים
חוק ומשפט
מידע ומאמרים
מקרקעין
משפחה וגירושין
עבודה
פלילי
קהילה
תאונות דרכים
תעבורה

הגנה על הזכויות שלכם מתחילה אצל עורך הדין

צוות האתר

בעולם אידיאלי אין צורך לצעוק ולהפוך שולחנות על מנת לקבל את מה שמגיע לכם, במיוחד כאשר אתם אלה שמשלמים על מוצר או שירות, אבל זה קורה יותר מדי פעמים. במקרים כאלה לא חייבים להישאר לבד ואפשר להניח את המאבק בידי עורך הדין בתחום שבו אתם זקוקים לו, על מנת שינהל את המאבק למענכם על זכויותיכם והאינטרסים שלכם. זה קורה גם לאזרחים נורמטיביים שכל מה שרצו זה לקנות דירה מקבלן וגילו שהם מתקשים לחיות בדירה שבה יש ליקויי בנייה שונים וחריגות משמעותיות מתקנות הבנייה השונות. הצעד הראשון לבדוק את המצב הוא להיעזר במומחים שבודקים את הדירה ומוצאים את הליקויים השונים ולאחר מכם מגישים דוח ליקויים. הצעד השני הוא לפנות לשירות הלקוחות של הקבלן ולבקש את תיקון הליקויים או פיצוי על כך. לא תמיד צעד זה משיג תוצאות משום שהמציאות מלמדת שהם ימשכו את הזמן או לא יכירו בכך, ולכן יש צורך לא פעם בפנייה לשירותי עורך דין ליקויי בניה. את השירות הזה והמאבק שלכם ינהל למענכם תומר טייכמן – משרד עו"ד מגשר ונוטריון, שצבר ניסיון רב בתחום.

נכס קונים רק עם עורך דין

כל נכס שתרצו לקנות או למכור הוא נכס שאפשר בקלות ליפול למלכודת חוקים בגללו ולכן תצטרכו לנהל את המהלך בצורה הבטוחה ביותר. רק באמצעות עורך דין קניית דירה תוכלו להיות בטוחים שאינכם הולכים שולל אחר הבטחות שווא או מי שמציג את עצמו כבעלים אבל אינו כזה. רק בחוזה שנוסח על ידי עורך הדין שלכם תוכלו להיות בטוחים שאין שום פערים או חוסרים בזכויות שלכם ואתם קונים או מוכרים דירה מבלי לסבול מנזקים או הפסדים אחר כך. עורך הדין חושב על כל מה שנסתר מעיניכם ובודק חוזה וכל מה שצריך להיות בו על פי החוק ומשום כך הוא חיוני לכם.

הסכמים חוקיים מכבדים

כל הסכם וכל חוזה חייב לעמוד בכללים ובחוק ולכן חשוב לערוך אותו עם מי שמתמחה בניסוח שלו ובתשומת לב לפרטים הקטנים. אולי נדמה לכם שאתם יודעים בדיוק מה מצופה מכם ומה אתם אמורים לקבל כי כבר חתמתם על חוזים שונים במהלך חייכם, אבל לא תמיד זה כך. מלבד חוקים שמשתנים ומורחבים יש גם תמיד פרטים חדשים שמצטרפים לכל נכס או הסכם שאתם רוצים לנסח והם עלולים להיות הפתעה לא נעימה בבוא העת. לכן, פנו לעזרת תומר טייכמן – משרד עו"ד מגשר ונוטריון על מנת לקבל את השירות המשפטי הטוב ביותר בתחום זה.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן